Visa ett inlägg
Gammal 2023-07-21, 10:06
Masses avatar
Masse Masse är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2008
Standard Sv: Hälsning från sjuksängen

Tack tack alla ni kära vänner som stöttar och uppmuntrar mig så mycket. Det känns fint!

Tänk att man aldrig blir för gammal för att lära nytt! Jag har fått så många nyttiga insikter det senaste halvåret.

Bl a att det är kul att hela tiden sätta olika konkreta delmål på saker som man vill och behöver klara för att tillvaron ska bli smidigare, bekvämare eller trevligare. För varje sådant delmål så slår sedan min nyfikenhet till och jag börjar klura på olika sätt för att klara det. Sen är det bara till att försöka, testa och greja på olika sätt och så ..... plötsligt så lyckas man! Och då blir man ju lite glad och genast börjar hjärnan gå på högvarv igen för att komma på något mera som man inte vet att man kan.

Tänkte på en sak! Rubriken på den här tråden börjar ju kännas lite mossig och missvisande. Jag känner inte att jag befinner mig i sjuksängen längre. Kanske borde tråden istället heta "Hälsning från Rehab-jobbet". Det visste ni inte att man kan göra en sådan ändring eller hur? Ja, alltså jag kan nog inte ändra det själv, men Janne kan säkert! Ha ha ha!

Och Trevlig Resa önskar jag till alla er som har sådant på gång!

Masse
Svara med citat