Sv: Att sakna ord
Hej på er!
Det var ju inte så att jag tänkte sluta med inläggen men har lite svårt att hitta inspiration till att skriva. Det är ju betydligt lättare när man är på resande fot och har saker att berätta om.
Därför har jag en liten märklig story nu för jag var på Landvetter..när jag sov!
Jag drömde att jag, mannen, döttrarna och min mor skulle iväg på resa (undrar var min far var?) Drömmen var väldigt rörig och ologisk. Detaljerna var så tydliga, såg att nån hade vält ut min drink på bordet, var och snurrade inne i barens kök efter en öl istället:eek:
Sen upptäckte jag att jag hade glömt min obligatoriska blågula rygga som är packad med allt möjligt nödvändigt och blev helt förtvivlad. Jag måste ju ha mina Oliver Twist ( små nikotinpluttar) när jag flyger,
Till råga på allt så kom jag på att jag inte visste vart vi skulle resa till. Döttrarna skulle nån annan stans och jag letade i minnet efter när vi bokade och till vart. Allt var blankt, inget minne av nån bokning av hotell eller location!
Det lustiga med denna röriga dröm var att jag "tänkte" att nu blir Kalimera överraskad när jag plötsligt skriver från Grekland😴
Det var rätt gött att vaknaflabb_flabflabb_flab
/ Kajja bye_bye
|