Visa ett inlägg
  #4  
Gammal 2023-06-28, 16:19
majis avatar
maji maji är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2007
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 892
Standard

Vi hade en jättetrevlig midsommarafton på Santorini☀️🇸🇪🌸🌻🥳
Jag och maken är väl inte så förtjusta i ön egentligen men jag hade på nätet hittat ett grotthus som hette Cally Cavehouse och som låg i utkanten av Fira nere vid campingen Det bestod av 4 stora studios varav 2 med inomhuspool Det fanns såklart också en ganska stor pool utanför våra studios Dessutom var allt inhägnat av en mur så vi kunde husera där helt ostörda
Vi gav oss snabbt upp till Fira för att äta lunch och shoppa lite i värmen och med horder av andra turister 😅 Efter ett par timmar där begav vi oss tillbaka till vårt grotthus och det blev poolen några timmar
Senare på kvällen blev vi skjutsade upp till tavernan Stani där vi bokat bord Det var ett trevligt ställe med god grekisk mat tillmötesgående personal och vacker utsikt åt två håll
Efter maten var det åter dags för lite shopping och efter det avslutade vi kvällen på en bar med goda drinkar och vacker utsikt En skön promenad ner till vårt fina grotthus och det var kalinichta för sista gången
På morgonen blev vi serverade en jättebra frukost Några badade en sista gång i poolen innan vi fick gratis skjuts till flygplatsen
En fantastisk vecka med våra barn och barnbarn som vi nu givit en ny ö att älska
FOLEGANDROS❤️
Jag har lagt in lite bilder från Santorini i ett album men kommer också att lägga in bilder från våra dagar på Folegandros lite senare

Om några timmar blir det något helt annat nämligen Bruce Springsteen på Ullevi

//maji
Svara med citat