Visa ett inlägg
Gammal 2023-01-28, 23:14
Kajjas avatar
Kajja Kajja är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2015
Standard Sv: "En blondins gul o blåvita betraktelser"

Såg nyss videon "Loosing my religion" med REM och minns hur jag förut missade vad den titeln
egentligen betydde. Trodde att den handlade om besvikelse när det faktiskt var tvärt om!
Nä det handlar om att det här är för bra för att va sant..! Att man "tappar det"...kapitulerar för lyckan man just drabbats av. Häftigt!
Så känner jag just nu!!
Kan man stanna klockorna, vara i nuet och spara detta för det kanske är "once in a lifetime".

Första lyckan..resan vi nyss bokat till Parga i maj med kanonpris.
Andra lyckan..vi har hittat drömlägenheten nära vätterstranden i markplan i veckan, och ska sälja huset.
Tredje lyckan..barnbarnskillen 2 år springer med uppsträckta armar mot mig idag och ropar "moojmooj"!
Fjärde lyckan..den är lite småhemlig..och NEJ, jag är inte gravid om nån trodde det..i dessa dar kan man säker ordna sånt med nån app
Suger på den karamellen lite..
Detta är inte rangordnat..men barnbarnet idag, han den minsta, kommer är iaf först❤
Denna fina kväll avslutas med lite GES på TVn och det är inget Putin kan påverka just nu🙏!
Nu får jag Greklands hav, Vätterns sjö och Granarpssjön vid stugan, alternativet. Vad mer att önska...
/ Kajja

Senast redigerad av Kajja den 2023-01-29 klockan 00:06.
Svara med citat