Visa ett inlägg
Gammal 2006-05-04, 17:17
AnitaC AnitaC är inte uppkopplad

Reg.datum: sep 2005
Standard Sv: Var ligger Hotel Harmony?

Vi (mannen min og jeg) bodde på Harmony i fjor. For oss var det helt topp hotell. Stille, på kveldene hørte man bølgene slå mot stranden. Om morgenen hanen som gol og kuene som rautet. Litt støy fra campingen ved siden av, men ikke noe å klage på. Hotellet ligger rett ved en taverna som serverer kjempe god mat og matbutikk som selger det meste man trenger.. Bussen går rett ved og det er kort vei til Naxos by for shopping. Flere andre tavernar er innen gangavstand. Stranden er kjeeeeempe lang og nydelig. Fint for barn, men ikke veldig langgrunt.Bølgene var kjempe store og kraftige et par dager hvor vinden var sterk, da var det fint med hotellbassenget. Vi har akkurat bestilt ny tur i august, JIPPY. Ser at de fleste reiser på egenhånd, dvs. ikke bestiller hotell på forhånd. Det hadde vi også lyst til, men det ble en god del dyrere enn å reise med Apollo. Hvorfor forandre noe vi var kjempe fornøyde med, ja i allefall Naxos og Harmony. Apollos guider på Naxos får man bare håpe man ikke trenger hjelp av, unge og uerfarne. Kan noen komme med tips om ting å gjøre/se litt utenfor turistløypene så blir jeg kjempe glad.
Svara med citat