Citat:
Ursprungligen postat av sjöborren
På tal om träffar slog det mig: för många år sedan (typ kalimeras födelse) ordnade några medlemmar (minns inte vilka) kalimeraträffar hemma hos sig. Tyvärr åkte jag aldrig. Har tänkt någon gång att det vore roligt att träffas (vi som hängt en del på forumet). Men med tanke på vår trädgårds storlek eller rättare sagt litenhet, får det stanna vid tanken ... 
|
Hmmm.........jag var VÄLDIGT INBLANDAD i Kalimeraträffarna (festerna) och jag hade fingret med i alla 3, på olika vis. Det arrangerades 3 träffar/fester där arrangemanget också hade kalimera.nu involverat (dvs. Janne med diverse administrativa detaljer).
De var: Stockholm 2001 (c:a 75 deltagare), Malmö 2002 (c:a 40 deltagare) och Uppsala 2003 (c:a 20 deltagare, "bara") och det var mycket minnesvärda tillfällen på olika sätt. Detta har jag berättat lite om varje gång det har kommit på tal men jag drar inte hela historien denna gång men kan iofs svara på frågor.
Förvisso..........vi hade en träff ytterligare på Taverna Faros i Stockholm en gång för ett antal år sedan, minns inte alls vilket. Vi var väl........15 personer, eller vad säger du, Karin?
/ Hasse