Visa ett inlägg
Gammal 2021-01-09, 17:44
Masses avatar
Masse Masse är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2008
Standard Sv: Sugen på nytt jobb?

NEJ TACK!!!!!!

Det här är ett ämne som skulle kunna med råge fylla en ny tråd här på Kalimera. Ämnet har absolut inget med Grekland att göra. Men i brist på härliga reseminnen från Grekland så kan vi ju surra om annat.

Jag skulle vilja säga att det finns få branscher som gör mig mera "förbaskad" än IT/BREDBAND/TELEKOM. De företagen är alla en skam för sin bransch.

Är det någon mer än jag som har upprepad erfarenhet av att försöka att säga upp ett avtal om telefoni/tv/bredband. Tycker ni att det gick lätt och smidigt? Tycker ni att ni blev trevligt bemötta som kund? Tycker ni att det vore rimligt att företag som säger sig vara proffs på kommunikation också har ett enkelt och smidigt system för att på- och av- boka abonnemang?

Som sagt, är inte säker på att detta platsar i den här tråden. De här inblandade företagen kan ju ha helt andra bevekelsegrunder för att vilja erbjuda jobb i Kundtjänst på Kreta. Arbetsmiljön och Klimatet kan ju vara trevligt? Omtanken om personalen? Lönen kan ju kanske vara jättebra? Eller .... vad vet jag?

Varför kan man inte lika gärna ha ett kundcenter i Säffle?

Väntar nog lite med att skicka in min ansökan!

Masse
Svara med citat