Visa ett inlägg
Gammal 2020-06-25, 13:03
karinafps avatar
karinafp karinafp är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Ska du eller ska du inte resa till Grekland i år?

Citat:
Ursprungligen postat av Hasse Visa inlägg
Gävle är trevligt med ett centrum som är lite mitt emellan små- och storstad. I och för sig en av dussintals svenska mellanstora städer där centrum på sätt och vis "ser ganska likadana ut" men ändå är det en miljö för er som blir helt ny att upptäcka.

Sedan så finns det flera utsiktspunkter i Furuviksparken där man har en helt bedårande utsikt ut över öppet hav så det får ni inte missa.

/ Hasse
Jo, min syster bodde i Gävle till bara för ett par år sedan. Två av hennes barn bor kvar, så dem ska vi försöka träffa. Och Furuvik var ett ständigt sommarutflyktsmål under min uppväxt i Hedemora. Men nu är det många år sedan jag var dit, så det ska bli riktigt trevligt att få återse. Fred har ju inte sett någonting av allt vi har planerat, så för honom blir allting nytt.

Karin
som kan säga "been there, done that" om det mesta på sommarens semesterlista. Har semestrat massor i Sverige under mitt långa liv. Det är nog också mycket därför vi inte har åkt till dessa ställen tidigare; ville liksom prioritera Grekland ...
Svara med citat