Visa ett inlägg
Gammal 2005-04-30, 00:18
Zanéts avatar
Zanét Zanét är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2005
Standard Sv: Kalimera-tröjan

Citat:
Ursprungligen postat av Ruby
Jag håller nog inte med dig. Det finns ju en massa människor som inte söker det du beskriver när de åker på semester. Ett exempel är alla de ungdomar som åker till t.ex. Laganas för att festa med andra skandinaver. Sen finns det väl också en massa vanliga vuxna människor, antingen med eller utan barn, som gärna umgås med andra skandinaver på semestern. Följer man med på t.ex. Apollos organiserade utflykter så betyder det väl i alla fall att man inte har något emot att umgås med andra skandinaver?
Ruby
Du behöver inte hålla med mig heller. Det är min uppfattning och jag vet många med mig som tycker likadant. Att jag inte föredrar att umgås med övriga skandinaver innebär inte att alla ska göra som jag. Att följa med på dagsutflykter har heller inte med att göra om jag tycker om att umgås med andra skandinaver eller inte - Det kan ju faktiskt också bero på ren bekvämlighet eller att det resesällskap man ev åker med önskar en sådan tur...

Citat:
Ursprungligen postat av Ruby
Jag tror att det finns många olika typer av resenärer; vissa vill träffa landsmän på semestern, andra inte. Gränserna mellan de olika typerna behöver inte nödvändigtvis sammanfalla med andra gränser - alla som åker charter behöver inte vilja umgås med landsmän, alla som har Kalimera-tröja behöver inte avsky att ligga på en fullpackad sandstrand och alla som åker med ryggsäck i stället för resväska behöver inte uppleva mer av det genuina Grekland...Ruby
Visst är det så - har nog inte påstått något annat

//Zanét
Svara med citat