Att Mexico är fantastiskt vackert och har riktigt läcker mat tvivlar jag inte ett dugg på.
Det är det där konstgjorda sättet att spendera tiden där på som fick mig att
hyperventilera lite

En personlig åsikt. Reser gör vi ju alla på det sätt som passar en själv bäst. Många gillar nog inte att bo i "kollonistugor" utan extra allt..som jag

När jag ändå är på tråden..jag har ett annat resedilemma nu!
Min äldsta dotter åkte till Thailand i förrgår. En månadslång resa...bara det är ett dilemma
för en hönsmor som jag
Hon är där med vänner och håller kontakten med oss via Instagram. Första bilden var på palmer, havet och en inhemsk öl. -Phuu..framme..skönt, pustade jag lättad.
Tidigt i morse kom nästa..det var ett filmklipp. Kaffet fastnade i halsen, ångesten kom som en virvelvind inom mig. Filmen hon skickade var utsikt från ett flygplansfönster med propellersnurr, himmel o hav o hela altet

Inte alls vad jag ville se att hon gjorde🙈
Inte nog med det..sen skulle det åkas båt efter flygfärden till ännu en destination!
Hur mycket ska en ängslig, flygrädd mor stå ut med?! Det kvittar vilken ålder de är i..barnen är alltid "barn". Visst är det underbart att de ser sig om i värden, får fina minnen och uppleva fantastiska grejer. Det är bara jag som är nojig.
Undrar när hon postar nästa bild? Ja just det..det är natt i Thailand nu

Jag får nog lugna ner mig lite och återgå till fredagspysslet.
Trevlig Alla❤
/ Kajja