Hej!
Idag,fredag aer det kanonvaeder.Har letat mig upp till Hotel Amarilis, daer jag inte varit forut.Inget maleri idag, utan lite ledig, sa jag moppar runt lite peau mafa, s.a.s.....

Amarilis ligger lite snett ovanfor Mertonas och verkar fraesht och fint.Yannis, aegaren, kom stormande uppfor backen har visat mej runt och beraettar om framtida foraendringar.
Solen skiner,ca 26+ och ikvell ska det visst bli epitafios, d.v.s man tar ut helgonen och baer dem runt stan.Imorron sen brakar det loss da man tar fram bomberna och smaeller av dom utanfor kyrkan.Jag brukar geau dit fast med oronpropparna djupt instoppade.....
En gang for flera ar sen naer jag satt pa Caf'e Scala nere vid hamnen sa small det utav attan ute i vattnet....nan kastade en dynamitpatron fran en bil......ujuj!!!!Fast det har visst lugnat ner sig lite med aren det daer med smaelleriet.....som tur aer.....Nu ska jag dra mig mot Zephyros, det kom 12 pers fran Holland idag och poolen klarnade sou smaningom naer vattnet fick filtreras som tur var.....
Klart slut fran Karpathos, Pigadia for idag....kanske....
Vi hors,
Mikke
(KfK)