Visa ett inlägg
  #6  
Gammal 2019-03-24, 17:54
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin
 
Reg.datum: nov 2004
Ort: Karlskrona
Inlägg: 34 386
Standard Sv: Bemärkelsedagar

Vi tar alla tillfällen att fira. Även födelsedagar. Tyvärr fyller jag år i februari så jag har aldrig firat någon födelsedag i Grekland. När jag senast fyllde jämt firade vi på Malö i Bohuslän. När jag fyllde 40 år firade vi med dunder och brak i Thailand då vi båtluffade där.

Camilla fyller år i november så det är mer görligt att fira i Grekland än i vad det är i februari. När hon fyllde 40 år firade vi det på Naxos. Mycket rolig födelsedag som tar för lång tid att berätta om.



Fylla 40 år på Naxos i november.

Camillas mamma fyller i slutet av oktober. Henne har vi firat i Grekland, när hon fyllde 60 år och när hon fyllde 65 år. Båda gångerna på Kreta. När hon fyllde 60 hade vi planerat att fira dagen i Balos, och det gjorde vi också, det var bara det där med vädret. Jäklar vad kallt det var!



Fylla 60 år på Kreta i oktober.


Min mamma har vi firat två gånger i Grekland, dels när hon fyllde 60 och dels när hon fyllde 80. Båda gångerna båtluffade vi i två veckor. Så himla kul. Det var under den första resan hon blev varse vad Ella betyder på grekiska. Om det kan ni läsa här.
Svara med citat