Härligt o läsa denna tråd
För min del fungerar det inte att bara åka hur som helst iom jobbet,, men jag har gott om semesterdagar, bra betalt och är dessutom singel fn så behöver egentligen inte ta hänsyn till nån eller något utöver just jobbet då, och har även möjlighet att ta ut kompledigt här o där om jag planerar det snyggt vilket gör jag kan vara borta ett tag och ändå kunna köra lite långweekends här och där.
Jag är ganska mycket för att planera mina resor för på så sätt har jag märkt man får ut mesta möjliga, sen får man såklart inte dra det för långt, men planera en resa kan dessutom vara nästan lika roligt som att genomföra den,

charter ser jag ingen vits med, om man inte ska till Kanarieholmarna för då är de faktiskt billigare, senast jag åkte charter var det för det var billigare köpa en ospecad resa och boka ett bra hotell istället för vad som nu ingick
I år blir det London i mars (veckan innan brexit

), Munchen över påsken, Grekland i mitten av juni (3 veckor på fastlandet (igen

)) sen tänkte jag ta o göra en roadtrip ner till alperna i september och slutligen runda av med långweekend i Aten i November, borde vara en bra månad att se stan kan jag tänka ?

kan kanske bli någon mer resa om jag hittar något kul jag kan dra på lite spontant