Sv: Rhodos/Karpathos i september.....
Mandag 1 oktober.
Hejsan!
Janne, vet icke, men har tid hos kaeftis Spanos 4.10....men kanske jag drar till Rhodos till kommande helg?Bodde du peau Mango, eller knallade du bara forbi?? Har du varit inne peau WalkInn, som ligger bredvid Mango?? Dom har numera ett par rum att hyra.....
Har aentligen borjat mala staket vid Zeohyros, och har vael nagra meter kvar, ca tio sektioner och varje sektion tar mellan en och tva timmar....slipning,tvaettning,taekning och malning...For att komma at en del sektioner, far vi klippa rent antingen traedgrenar eller buskar, sa jag har vael att gora i tre dar till.....
Idag kom jag igang kl tio,malade pa i tva timmar, sen blir ljuset for starkt, sa jag ser inte var jag har malat...Kom tillbaka vid fyratiden, och malade klart en sektion....Traeffade Jon pa Zorianas, och mumsade lunch hos Nena, som tog en dag ledigt igar.....Jag taenkte mala lite hos henne ocksa, for forra gangen hade hon inte oppnat, sa da bidde det inget vaeggmalande av forklarliga skael, da Nena numera bor ihop med Christo i Afiarti, d.v.s sodra delen av on,strax bakom Sevdalis vaexthus.....
Vaedret bra,runt 25 och svaga vindar...
Mvh,
Mikke
|