Visa ett inlägg
Gammal 2005-04-26, 21:29
Zanéts avatar
Zanét Zanét är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2005
Standard Sv: Kalimera-tröjan

Oj, här var det livat med en i mitt tycke roande och givande diskussion.

Jag trivs med mina Kalimeratröjor Använder dem inte sådär superofta, men de följer alltid med på mina Greklandsresor. Jag tycker att tröjorna håller mycket bra kvalitet, är dessutom sköna och behagliga att ha på sig.

Har upplevt många gånger att det väckt nyfikenhet hos lokalbefolkningen som gärna undrar vad det hela handlar om. Alla jag berättat för har uttryckt sig positiva över att Kalimera diskuterar allt som har med Grekland att göra

Jag åker inte till Grekland för att träffa andra skandinaver, har inget behov av att identifiera mig för att trivas, utan reser dit för atmosfären, naturen, historia och att få möta ortsbefolkningen på deras villkor. Tror att jag endast vid ett enda tillfälle sett någon annan med tröja och då var det på långt håll, men om det hade varit tillfälle hade i varje fall jag hälsat och om man därefter inte önskar mer kontakt är det ju upp till var och en

Däremot, tack vare Kalimera, har jag träffat några på "plats" och dessutom fått några jättefina vänner vilka gett och fortsätter ge mig både glädje och många trevliga stunder även utanför forumet

//Zanét

Senast redigerad av Zanét den 2005-04-26 klockan 21:33.
Svara med citat