Personlig så hadde jeg droppet droppet noen av øyene og heller prøvd å virkelig oppleve 4-5 øyer

. Blant annet så er jo Paros ganske stor og det går jo ann å bo 3-4 netter på to forskjellige steder f.eks Naoussa og Lefkes. Naxos er så deilig at der ville jeg ha vært 5-6 dager (om du ikke har vært der før). Og selv små øyer trenger jo noen dager. Jeg må ha litt ro til å nyte å ha ferie i stedet for å pakke opp og ned bagger og haste av gårde fra ferge til ferge. En dag eller to til å reise litt rundt å oppleve severdigheter og små landsbyer og et par dager til å bare kose meg på stranda med en god bok, dette er jo en smaksak..
Noen liker å haste fra øy til øy og si at de har vært på så,så mange greske øyer, mens andre vil oppleve hele øyer + å ha virkelig ferie fra sjas og mas..... Jeg tilhører den siste kategorien. Mens så liker jeg å ligge på stranda, sol & bad og bare være lat, mens andre ikke er så glad i den biten.
Litt beror jo også på om du har vært på Santorini før, og regner det som en øy å oppleve eller om det bare er en øy å reise fra fra/til på...
( Vi hadde et døgn på Santorini og et døgn i Athen + Naxos, Paros, Antiparos & Koufounisssi på 23 dager noe som var passe for oss.
Men vil ikke si at jeg virkelig opplevde hele Santorini, bare Fira og Oia. Og Paros skulle jeg også gjerne hatt mere tid på.)
Lykke til!
Ia