Vilken underbart underhållande tråd! jag tycker verkligen det är fantastiskt att en gul t-shirt får en massa människor sitta framför datorn och skriva in sina argument för eller emot.....verklig entusiasm!
Det är väl så att vi svenskar älskar att visa upp att vi har någon "tillhörighet". Supporterprylar av alla dess slag, dekaler från fackförbundet, pins från rotary etc etc. Det ger väl nån samhörighet på nåt sätt...?
Fast jag har väldigt svårt att förstå resonemanget om att man skulle vara mer intressant att prata med om man "hänger" på saiten Kalimera? Nu är jag ju ganska ny här så jag kanske inte har förstått mitt fulla värde

Om jag nu kan en hel del om Grekland så tycker jag det är mest intressant att tala med människor som kan delge mig helt andra upplevelser från andra delar av världen och de människorna träffar jag ofta i grekland....(eller turkiet, eller gran canaria, eller italien....etc, etc), men de bär sällan eller aldrig en Kalimera T-shirt
Nej, jag ska nog inte gå fram och ge mig till känna som en kalimerare (eller vad det nu kallas)om jag ser någon isommar.....det skulle va om nån samtidigt hade en Färjestad keps då...