Visa ett inlägg
  #73  
Gammal 2018-04-29, 14:45
Mikke Mikke är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Lamberget-Kallsta.......
Inlägg: 2 198
Standard Sv: Rhodos/Karpathos mars 2018

Sondag 29.4
Hejsan!
Fin dag, soldis och 28 grader.
Igar efter vi kopt flygbiljetter, foro vi till en liten resebyro i samma kvarter som minigolfen. Daer fick vi bekraeftat att Blue Star Patmos ICKE skulle komma peau onsdag, men istaellet sa kommer Prevelis, som avgar kl 18.20 och ankommer Rhodos ca 6 timmar senare...Soeau nu har vi biljetter till Rhodos. Sen ringde jag Dimitri Karelas peau Mango i Gamla Stan. Daer bodde jag i mars vid hitresan. Soeu vi bokade tva rum, och jag flyger till Stockholm peau lordag och Peter till Nykoping peau sondag....
Idag malade jag klart skylten, samt nerkorde den peau scootern.Att plocka ner den gick raett ok, men att saetta upp den visade sej mkt krangligare, men jag lyckades dra upp den och laegga den peau pergolan, sen resa den och faesta inre faestet alldeles emsammen.
Som tur var kom Peter forbi och lyfte yttre aenden med en sopborste, sa jag kunde koppla ihop kedjorna och bultarna, sa nu haenger den daer den skall.
Nu skall jag kika efter lampa till mamma Eva, for den jag satte upp gick raskt sonder...fyra dar, eller kvaellar funkade den, haha....soeau antagligen far jag en ny lampa i samma affaer...
Idag kom den andra bussen till Zephyros,sa nu aer 12 laegeneter fulla.Det var elstopp peau Shiphol, so alla fick inte med bagaget, men det kommer imorrn eller peau tisdag...
Mvh,
Mikke
Svara med citat