Visa ett inlägg
  #15  
Gammal 2017-10-09, 22:01
giggsan giggsan är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2013
Ort: Skogås
Inlägg: 318
Standard Sv: Kalymnos Village

Citat:
Ursprungligen postat av pelagia Visa inlägg
Vil du ha et gresk hotell, så sjekk Agean Homes som selges av Apollo.
Der bodde vi en uke for 3 år siden. Vi hadde en leilighet ved siden av det lille kapellet som fins på området. Det var trær som skjermet for solen (den var veldig varmt da vi var der), men vi skimtet allikevel havet og Telendos. Koselig taverna som syns på bildet på Apollos sider.
Standarden var enkel, men forstår at det er noe sånt du er ute etter?
Nå husker ikke jeg lenger om dette er i Missouri eller Mirties, for det er så små forhold at det går i hverandre for meg. Men beliggenheten i var fin. Strand i gangavstand bra, med serveringssteder.
Ellers anbefales å dra til Vychlada, Emborio og Vathi. Flott øy med pent landskap og bra veier, syns vi.

Vennlig hilsen
Pelagia
Tyvärr har inte Aegan Homes någon pool, det vill dottern ha
Och apollos flygtider till Kalymnos är inte mänskliga (mitt i natten nästan)
Annars åker vi helst med Apollo (eller Airtours, men de har ej Kalymnos).

Bra tider och intressanta hotell har vi hittat m Ving, som vi aldrig rest med så känns lite nervöst hehe.
Kalymnos Village som jag var intresserad av måste vi boka två rum för att få plats tre personer, enligt Ving... Fast på hotellets hemsida står det att de kan ta in extrasäng i alla rum. Ving säger att rummen de har på hotellet är för små, så vi måste boka 2 rum... helgalet!
Bad hotellet kolla om detta stämmer

Annars lutar det just nu åt Massouri Beach, som ligger bra, är hyfsat litet och har pool Ev att det ser lite för "fint" ut för min smak, men ska väl prova på det med hehe.


Men googlar vidare! Har ju ett tag på mig som sagt
Svara med citat