Visa ett inlägg
  #10  
Gammal 2006-03-31, 13:48
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin
 
Reg.datum: nov 2004
Ort: Karlskrona
Inlägg: 34 447
Standard Sv: David Gilmour/Pink Floyd

Citat:
Då vill jag välja bort allt som gjordes innan "Meddle".
Då är vi på samma sida. Gillar inte heller skivorna innan "Meddle".
Citat:
-Janne ,hur många ggr. har ångrat att du inte såg "The Wall" live i London? Själv bevittnade jag med sonen den historiska konserten på Ullvi 1994!
Som jag skrev tidigare så har jag ångrat det sedan dess. Men jag tröstar mig med att tågluffen blev underbar. Jag förbjöd mina kompisar att berätta om konserten. Någon som tror att de brydde sig? Att du såg konserten i Ullevi hade du inte behövt berätta. Det är också en konsert jag MYCKET gärna skulle ha velat se, men annat kom emellan. Jag förstår att det var en dröm som gick i uppfyllelse! Hoppas inte du var och såg Live8 också. Jag såg det inte ens på teve, men tydligen sopade de banan med alla andra.
Citat:
Har även allt Roger Waters gjort solo, dock ej den senaste som är en Opera. (Har provlyssnat,men lite jobbig)
Har bara Pros, har inte ens lyssnat på de andra. Och senaste vill jag inte lyssna på. Jag gillar opera, men då ska det vara ”riktig” opera. Kan inte tänka mig att den är bra.
Citat:
Och särskilt i år, då åker Gilmours nya med !
Så klart! Även jag tar kanske med Gilmours nya, för i årets planer finns Kastelorizo med (igen).

Svara med citat