Ämne: Charterresor
Visa ett inlägg
Gammal 2016-12-10, 07:36
Alalas avatar
Alala Alala är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2008
Standard Sv: Charterresor

Egentligen hade jag bestämt mig för att inte skriva i denna tråd mera, eller i så fall bara återgå till det ursprungliga ämnet. Alltså charterresor. Men jag blev uppriktigt ledsen när Lissi beslöt sig för att sluta här. Så även om hon kanske inte läser detta så vill jag säga att hon har varit en mycket stor inspirationskälla och jag kommer att sakna henne här. Men alla gör ju sina egna beslut. So be it. Och angående Amirala och Thira så har jag verkligen uppskattat och med glädje tagit del av deras medverkan här. Men det där sista gick nu bara för långt. Sorgligt. Men även de gjorde sina egna beslut.

Charterresor är ett fungerande alternativ för många och jag hoppas att även de som väljer AI skulle komma med och diskutera. För nu känner de sig kanske lite som kriminella och det skrämmer nog bort någon som har tänkt komma med en lite oskyldig fråga. För även om man inte personligen gillar AI så kan det vara det bästa alternativet för någon i just den livssituation de befinner sig i. Och sen kanske ett steg mot ett annat typ av resande.

/ Anne