Citat:
Ursprungligen postat av Ylva A
Jag har inte velat blanda in mig i den upprivande diskussionen! Jag beklagar verkligen de avhopp som har skett! Ni tre har på många sätt bidragit till att kalimera.nu varit intressant att följa. Tyvärr verkar ju de flesta på forumet bara intresserade av att läsa om sin favoritö, titta på foton och inte att bidraga själva. För några år sedan var jag väldigt ilsken på ett antal av er, som hade en nedsättande syn på Grekland och greker! Då var det bäst att inte skriva direkt. Nu har det gått över! Det kanske gör det för er tre också hoppas
/ Jannis
|
Vad grundar du det på att de flesta bara verkar vara intresserade av att läsa om sin favoritö

För mig låter det som bullshit

Jag tror att dom flesta här på Kalimera med glädje läser om öar som man kanske inte har på sin absoluta topplista (även fastlandet såklart) och att man får inspiration att besöka ställen som man kanske inte ens visste att dom fanns! Både Lissi och Thira är ju personer som bidragit till detta och jag beklagar verkligen att dom väljer att lämna forumet,
Tycker att det är en fruktansvärt nervärderande syn på oss "vanliga kalamerianer"
Alla har ju inte möjlighet att bosätta sig i Grekland men kan ju ändå älska detta fantastiska land
Jag håller med dig om att man kanske borde bidra mera med resebrev, foton m.m. men det finns säkert anledningar till att det inte görs.
Själv har jag känt att det är bara vissas åsikter som gillas och det var många år sedan som jag bestämde mig för att inte lägga ner så mycket energi på forumet. Förstår om det inte gillas av alla

Tycker hela den här diskussionen som Kajja startade i all välmening har spårat ur totalt!!
Tyvärr, har två av de mest frekventa och intressanta medlemmarna valt att missförstå och på ett för mig mycket konstigt sätt anklaga Janne och därmed välja att avsluta sitt medverkande här.
Kanske det ändå kan bidra till att ny energi tillförs
//maji