Varför behövs försvarstal?
Varför ifrågasätts de grundförutsättningar som ges för oss medlemmar så ofta numera?
Varför anklagas Janne för någonting han inte har gjort? Känner inte ALLA till den betydelse han har för informationsspridningen om Grekland och den betydelse han har "utanför" själva driften han utför av sidan (hans många resor, de pengar som spenderats osv. osv.)?
Förtal är ett hårt ord, ska inte nämnas då det är en tung juridisk term. Men anklagelserna om hans "inblandning" angående AI är grundlösa, falska och kan med alla nu givna fakta helt viftas bort som kvalificerat TRAMS (Lidbom-Björck).
Ordet time-out har nämnts, "de bör kanske tänka över sina handlanden", JASÅ???
Ge mig EN anledning till VARFÖR???
Kraftigare än så här väljer jag att inte uttrycka mig, jag har lärt mig av hur jag ibland felaktigt och onyanserat har uttryckt mig här förr om åren, precis lika mycket mognad numera i uttryckandet/skrivandet jag gör, jämfört med min syn på hur och varför jag RESER till Grekland.
Att häva ur mig en anklagelse mot någon annans resande är för mig ett helt främmande agerande även om jag innerst inne kan TYCKA något, utan att SKRIVA det till allmänt beskådande.
Ska enskilda medlemmars skrivna åsikter driva Kalimera till vansinne och skaka om sidan så att den helt ifrågasätts så är det DEFINITIVT inte driften och skötseln av Kalimera som det är fel på, tamme f**n.
/Hasse