Ämne: Charterresor
Visa ett inlägg
Gammal 2016-12-07, 11:33
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Charterresor

Citat:
Ursprungligen postat av kari Visa inlägg
Forstår at Thira og du er enige, Lissi...!
- siden jeg har "bekjent" at vi "testet" AI fire dager i fjor, så....
(Forresten har jeg skrevet om det tidligere og, uten reaksjon...)

Dere, og andre, må mene hva dere vil om våre fire dager !
- jeg hadde på forhånd, og har fortsatt et klart standpunkt MOT AI som ferieform, det er TRAGISK for HELLAS!!!

Jeg vil, men føler ikke at jeg trenger å forsvare at vi ( det var ikke planlagt) i fjor testet disse fire dagene!

Du Lisa, og noen andre, vet at vi av helsemessig årsaker endret ferien vår i fjor høst!
PLANEN var 18 dager på øyene ( Chalki, Leros, Lipsi) og to dager i Rhodos by, før vi reiste videre til Kreta...
Så BLE det 20 dager på Rhodos!
- og hvor skulle vi bo???
Det ble fskj steder på øya, hadde forhåndbestilt noe, så var det at vi søkte etter 4 " ledige" dager på booking og hotels.com og det aller billigste tilbudet vi fikk,
i det området vi ønsket å bo, var på et AI hotell...!

Kun 25 euro for rom/døgn alt inkl ...

Da tenkte vi, " det kunne faktisk være ok å vite hvordan dette, som vi er så imot, er.."
-og gjorde det! Hadde vi ikke " blitt fast" på Rhodos, hadde det ikke blitt noe AI.

Men, Som sagt, vi har den beste samvittighet for dette
Kari, det jag instämde I som Thira citerade var att I det citerade inlägget både fanns ett avståndstagande mot AI , samtidigt som samma person kunde tänka sig att testa... DET förstår jag inte, men respekterar.....och det har inget med vänskap att göra vänner emellan. Om man bara hade vänner med exakt samma åsikter som en själv så blev det lite trist.

Lissi