Ämne: Charterresor
Visa ett inlägg
  #92  
Gammal 2016-12-07, 08:17
Mariannes avatar
Marianne Marianne är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Danmark
Inlägg: 2 498
Standard Sv: Charterresor

Men snælla, rara, vilka reaktioner!
Om man bestæller en sista minuten resa, vet man ju sællan var man hamnar, inte ens på vilken ort.
Ofta ær det en chansning dær man valt detta væl vetande att man kanske vill vælja att flytta av olika anledningar, men bara valt resan 'som transport'. Ibland ær sista minuten ett mer førdelaktigt erbjudande æn 'flight only'.
Inte minns jag att Janne sjælv har sagt något om att han ville testa AI eller att det var anledningen till att han valde en sista minuten resa.
Nu ær det ju så, att nær man hamnar på ett større hotell med AI-møjlighet, så INGÅR det absolut inte AI i det boende man får som sista minuten gæst, så vitt jag vet i alla fall. Det måste tillkøpas - och det tror jag kanske inte Janne har gjort nær han nu valde att flytta næsta dag.
Vi har køpt sista minuten resor ibland (men æven snickrat ihop egna resor ett otal gånger). Ibland har vi hamnat på små trevliga stællen och ibland på større och lite finare stællen dær vi bott några nætter eller kanske inte alls, men inte sjutton ska man ha dåligt samvete før att det har passat ens situation att boka en sista minuten resa oavsett VAR man hamnar!