Ämne: Charterresor
Visa ett inlägg
Gammal 2016-12-06, 17:45
Stigge Stigge är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2015
Standard Sv: Charterresor

Va kul med en fråga som rör upp så mycket känslor! När jag åker till Grekland gör jag det för att uppleva så mycket som möjligt. Att boka allt själv och resa på egen hand ger mig upplevelser längs hela vägen. Från början till slut. Målet blir inte att komma fram utan i resan ingår allt från själva pusslandet med bokningar, allt längtande till att få bekräftat att allt till slut funkar. Om det inte gör det blir ändringarna en del av resans oplanerade upplevelser. Där emellan finns alla möten med människor, miljöer, lukter, värme, bad, mat osv på alla underbara ställen i Grekland. Om jag däremot skulle resa för att komma fram och hem igen så fort och så friktionsfritt som möjligt ja då skulle jag nog välja charter. Men det är inte den typen av gruppupplevelser som jag söker. Och definitivt inte All Incl. eftersom man då troligtvis reducerar upplevelsen av Grekland ytterligare. Till något som man kan få i vilket solparadis som helst. Vi är alla olika och som tur är finns det många sätt att ta del av allt det fina som finns i Grekland.