Ämne: Charterresor
Visa ett inlägg
Gammal 2016-12-03, 09:25
simetras avatar
simetra simetra är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2011
Standard Sv: Charterresor

Citat:
Ursprungligen postat av Alala Visa inlägg
Trots att nya medlemmar inte kan logga in nu så hoppas jag att så många som möjligt har nytta och nöje av detta fina forum. Och kanske kommer med på Fb-Kalimera då i stället.
Detta får väl anses och tolkas som lite kontroversiellt från min sida men en av två anledningar till att jag inte är med på kalimeraforumet på facebook är att jag tror man då indirekt stjälper detta vanliga och som jag tror är ett mycket bättre forum (den andra anledningen tänker jag inte gå närmare in på ).
Citat:
Ursprungligen postat av Alala Visa inlägg
Men hoppas så många som möjligt kommer med här och får respons och kommentarer. Det är ju det som är roligt här.

/ Anne
Intämmer!

Citat:
Ursprungligen postat av Lissi Visa inlägg
Fast där kanske bara finns AI om man ska åka dit. Jag har aldrig hört om annat. Men näringen I omgivningarna måste ju drabbas på samma sätt av AI som Grekland.... Fast nu var ju tråden om Grekland så detta var kanske fel fråga att ställa här.

Lissi
I Egypten finns det gott om vanlig hotell utan All Inclusive och eftersom frågan hamnat under Kafé Kalimera så ska jag citera det svar jag själv fick när jag var osäker på om jag gick utanför tråden:

"Här på Kafé Kalimera får det handla om vad som helst, och ämnen får gärna bytas ut i samma tråd"

Simetra