Ämne: Charterresor
Visa ett inlägg
Gammal 2016-12-01, 07:23
Thira Thira är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran

Reg.datum: feb 2013
Standard Sv: Charterresor

Jag skulle också tycka att det vore kul om charterresenärer skickade in foton och/eller berättade om sin resa. Det tror jag även kan göra att fler charterresenärer känner sig mer hemma här.
Jag vet att flera här åker charter till sina destinationer men sen går mycket på vandringar och kanske inte gör precis de där klassiska sakerna du nämner, varje dag.
Jag tycker vi skribenter i forumet behöver bli snällare mot de klassiska charterresenärerna, som ju är den allra största delen resenärer till Grekland. (Emellanåt går att se en ganska så nedlåtande attityd.)
Dessutom så kan man hitta sina smultronställen även på den mest exploaterade ö så tips från vana charterresenärers favoritresmål kan vara användbara för oss som reser eller hittills rest på andra sätt.
För egen del så kan jag gärna åka charter. Det går utmärkt att upptäcka och göra lite mer äventyrliga saker även på en sån resa och går resan till en större ö så blir det ju tom större chans till äventyr och att få se nya saker län om man reser på egen hand till en liten, sömnigare ö.

Senast redigerad av Thira den 2016-12-01 klockan 07:45.