Visa ett inlägg
Gammal 2016-11-28, 16:10
Getpinglans avatar
Getpinglan Getpinglan är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2013
Standard Sv: Vad ni skulle ha gjort i Grekland

Citat:
Ursprungligen postat av Kajja Visa inlägg
Varje gång vi kommit ner till Kreta så säger vi "nästa gång tar vi en flygstol, bokar en bil från flygplatsen som vi har hela veckan, åker runt o fixar boende lite på måfå och sen MÅSTE vi åka till Kalives". Sen när det väl gäller så tar latmasken över. Åker charter alla gånger. Men resa nr.15 dit...tror jag..DÅÅÅ..kanske!
/Kajja
Festligt att du skrev så Kajja, för precis så har vi resonerat vid de senaste resorna - alla till Kreta för att förfinas (el. dyl.) för varje år. Men det blir ju som det blir som ni så klokt skriver. (Que sera sera... ) Vad vi gjort är faktiskt att som du skrev att hyra bil vid flygplatsen - och sen bl a göra en avstickare till Kalives på en härlig lunch. Ett riktigt gott minne!

Och Wolfen, bra filosofi där! Vad det gäller min inställda resa till Amorgos - jag hittade i DVD-högen jag sorterade ut häromsistens "Det stora Blå". Så jag får väl ta och stilla min Amorgos-törst med den istället. Det kan hända att jag inte är klar med Kreta för den här omgången resor. Har inte sett vårblommorna där än!
Svara med citat