Visa ett inlägg
Gammal 2016-09-24, 20:59
Mahava Mahava är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2011
Standard Sv: Hälsningar från Maratopholi, Peleponessos

Alolum käkade vi på första kvällen, riktigt bra, bra service också samt godaste pommesen hitils (skivad potatis fritterad) samt välmotionerad fisk (de ut med en bricka med dagens fångst på till alla o visar )

Idag åt vi tillsut på Fein Epsin (om jag läste ut namnet rätt) helt ok faktiskt, (vi hade tänkt ta en pizza men där var de mer än fullt idag ) blev sena då det var ett Bulgariskt uppträdande på syntagma som fångade vårt intresse väldigt mycket folk på stan idag jämfört med tidigare, märks det är helg, på hotelet är det fullt nu det var det inte igår

Tack för tipsen Jag kör vidare med TA lite då med tycker dock ibland att TA kan sakna lite ställen, samt att ställen får väldigt låga betyg tex pga amerikaner som inte begripper sig på normalla servicen på en Grekisk taverna tex :/

jag brukar numera köra lite mobildata på stan o kolla av ibland, (kostar ju max nån krona nu med nya roamingen) men det är mest för kolla man inte hamnar på nån turistfälla av sämmre slag, men här i Nafplio är det tydligen bara Ellada på torget som är riktigt botten vad jag förstått.
Svara med citat