Visa ett inlägg
Gammal 2005-04-22, 09:03
Ias avatar
Ia Ia är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Ryggsäck eller resväska?

He-He..., ser ut til at dette blir like intenst med like mange meninger som i gamle forumet , flest for sekk forløpligbi foresten. Men ettersom utgangspunktet til Ruby var at hun hadde dårlig rygg, så står jeg fortsatt for min overbevisning om en bag på hjul er det beste for "henne". Store gode gummihjul har de fleste, en resveska (som jeg inbiller meg er en liten koffert som vi sier på norsk), har ofte litt små hjul som kanskje kan bli kranglete på grusveier..., men hvor mange ganger skal du gå på det, om i det hele tatt?
Fordelen med bag, fortsatt, er om du må opp en trapp, noe du må på de store fergene, så er det godt å kunne ta baggen på ryggen.
Har man god rygg er sikkert en ryggsekk vel så bra, kanskje det beste, men obs..., pass på gnissningsskader ved halsen! Det er absolutt ikke lurt å gå med sekk uten en ordentlig trøye under, ( bruk ikke singlett) om du ikke er veldig tykkhudet da . Du merker som regel ikke skaden før du hopper i sjøen, og da svir det... .
Jeg selv har en plagsom nakkeskade-skade etter en bilulykke, så for meg var det helt uaktuelt med sekk.

Ia
Svara med citat