Visa ett inlägg
  #9  
Gammal 2006-03-23, 20:47
karis avatar
kari kari är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 5 540
Standard Sv: Kalimeraeffekten

Citat:
Ursprungligen postat av Eva L
Brukar normalt inte förboka mina boenden men enligt flera som varit på Fourni ska priset hos Toulas Rooms inte bli högre om man förbokar. Grekisktalande vän har så nu idag för min räkning ringt stället och fått besked att ett rum för en person kostar 45 euro i början av juni vilket är en kraftig prishöjning från förra året då priserna låg runt 25 euro.
Eva
Hei Eva
- om Toula tok 25 euro for rommet i begynnelsen av juni -05, så er det i tilfelle mindre enn hun ville ha av meg i slutten av mai - 04

Jeg hadde ikke booket på forhånd, jeg tok en rask beslutning på vei til Ikaria, om å være noen dager på Fourni først. Jeg reiste også alene.

Ved ankomst Fourni ble jeg tilbudt billig rom av en hyggelig eldre mann, Nikos Kondilas ..., men JEG hadde bestemt meg, avslo tilbudet, og gikk til Toula, som ville ha 30 euro.
Vanligvis pruter jeg ikke, men jeg fortalte at jeg var tilbudt mye billigere rom, og sa jeg gikk dit om hun ikke ga meg en bedre pris.
Det gjorde hun da, og jeg bodde på "Toulas", men jeg måtte love å ikke fortelle hva jeg betalte o. s. v. ...
Nikos Kondalis traff jeg flere ganger, han var virkelige interessert i hva jeg betalte hos Toula, men jeg måtte jo holde løftet mitt.( jeg betalte endel mer enn han hadde forlangt ..........)

Jeg snakket med noen som kom samtidig med meg og leide av Kondilas, de var veldig godt fornøyd, det var bra rom og fin utsikt sa de.
Neste gang jeg kommer til Fourni ( vil gjerne tilbake dit), skal jeg ta en titt på rommene han har til leie

Marianne, stemmer det at det var på Patras Apartments dere bodde?
Kari
Svara med citat