Visa ett inlägg
Gammal 2006-03-21, 08:29
Ias avatar
Ia Ia är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Nu planeras det!!

Hei.

Jeg har ikke vært bortover Plakiasstranden, men bare gått rundt odden ved Agia Anna og litt bortover langs stranden (i midten av juni) Standen var flott så langt øyet kunne se med sandyner innimellom. tror stranden er like fin hele veien og avstanden er kort... Jeg tror vi gikk fra ytterenden i Agia Anna til den ytterste ytterenden av Agia Prokopios på 15 minutter.
Vi bodde I Agia Anna på Fannis Studio, rett ved stranden, hvor vi hadde to studios til en sum av 35 E, ble hyret på kaien.
Jeg fikk svar på mail ang Angeliki da vi spurte der og de skulle ha 35 E. for oss 4 , joda de har pool. Men jeg var redd at det kanskje ville bli for stille for oss (barna var 12 & 14).
I ettertid da jeg nå har vært på naxos kunne jeg godt tenke meg å bo der da som sagt avstandene er veldig små.

På Anti Paros bodde vi også ved havnen hos Paris studios (i slutten av juni). Hadde en to roms med kjøkkenkrok. Hun hadde nye lydtette vinduer med integrerte myggnettinger. veldig rent og pent. Noen av leilighetene hadde balkong ut mot havnen med nydelig morgensol, men vet ikke om noen av disse var toroms... Vi hadde balkong mot bakgården. Det beste er ofte å RINGE å spørre...

Hele havneområde har flotte bosteder med fin utsikt....
Svara med citat