Visa ett inlägg
Gammal 2016-04-13, 17:15
Monica C Monica C är inte uppkopplad

Reg.datum: sep 2009
Standard Sv: Ofrivillig Atenturist

Monica så väl jag förstår!!! Jag hade väldigt nära till mitt sjukhus där jag fick min cellgiftsbehandling så jag slapp att resa som du nu får göra.Även här ligger man flera stycken på samma sal under behandlingarna.
En mår ju inte såååå bra efteråt och så denna trötthet,förlamande.....
Det röda droppet fick mig illamående bara av att se något liknande på TV och vägen till avdelningen och lukten där har fått mig att vända i dörren när jag skulle träffa bröstsköterskan vid ett tillfälle.
Här uppe i norr så är all strålbehandling förlagd till Umeå som är vårt regionsjukhus och det innebar att jag åkte på måndagmorgon och bodde på patienthotellet hela veckan och hem på fredag.Rena husmorssemestern,faktiskt var det så!!Även strålningen gjorde mig trött!men då fanns ju mitt egna rum med en skön säng att vila i.För rummet och frukost så betalade jag inget,lunch,middag och mellanmål fås för en facil summa pengar.Vi levde som i en bubbla där,behövde bara tänka på sig själv,en mycket annorlunda situation för mig.
Ska du oxå strålas och blir även det i Aten?
Måste bara säga att all personal på de olika enheterna var helt fantastiska,så empatiska och omhändertagande och fram för allt så tillgängliga när en behövde dem💕
Allt gott till dig Monica P💕
Monica😍
Svara med citat