Sv: Första gången på Naxos, hjälp mig välja!
Glömde tacka er andra för tips om St George. Det är säkert jättebra där med barnvänlig strand och fina boenden. Men jag får helt enkelt inte samma pirrande känsla i magen när jag tittar på bilder därifrån jämfört med A.Anna och A.Prokopios. Möjligt att jag har fel, det visar sig först när jag kommer dit. En sak är jag dock säker på, och det är att jag kommer älska Naxos, så ett återbesök är väl inte omöjligt och då vet jag exakt vart jag vill bo!
Jag prutade tillbaka till Vaggelis, 50 EUR för 3-bäddsrum med poolutsikt inkl transfer. Får se vad han svarar.
För övrigt kan jag meddela att Liana först erbjöd 220 EUR/natt för en 2-rummare med havsutsikt. Alldeles för dyrt givetvis. Idag hörde han av sig igen och sa att de just nu bygger en ny byggnad "opposite the swimmingpool" som står klart i slutet på Maj. Små 2-rummare med havsutsikt. 100 EUR/natten inkl frukost. Samma service ingår som på huvuddelen, skillnaden är att dessa saknar "no cabin with hydro-massage"
Detta är kanske gamla nyheter för er Naxosveteraner, men bäst att dela med sig iaf.
|