[QUOTE=Monica P;384010
Idag har jag dragit stan runt och köpt två stora sidenschalar, ögonmakeup och lite annat. Ska jag vara utan hår kan det få ske med stil...[/QUOTE]
Här i Norbotten har vi rätt till att få en peruk😱Min dotter och dotterdottern följde med mig när jag skulle prova ut min,hjälp, det var inte jag som jag såg i spegeln!!!!Mormor ta den här du ser mycket yngre ut i den

Peruken kom,friserades till och med den på huvudet åkte jag till min då 91-åriga mamma och hon kände inte igen mig,hon trodde att jag var en ny person från hemtjänsten så hon frågade mig har du varit här hos mig förut,jo mamma sa jag många gånger,senast igår,men Herre Gud jag kände inte igen dig och så skrattade vi gott.Jag använde ALDRIG peruken någon fler gång,utan knöt en färgglad snygg Gudrun Sjödén sjal så det blev som en stor lös rosett på ena sidan,riktigt snyggt och framför allt min mamma kände igen mig😀När jag började tappa håret så fick frisören ta bort allt med maskin.Det var inte så traumatiskt som jag hade trott,men det kändes lite svalt om huvudet.Nu är allt hår tillbaka och i den färg som jag hade som ung.Brukar skämta och säga att det beror nog på cellförnyelse.
Önskar dig allt gott i fortsättningen
Monica😍