Stort tack till er alla för så många vänliga och uppmuntrande välgångsönskningar. Jag har tänkt det många gånger förut, och nu känner jag det igen i den här tråden:
Detta är ett fantastiskt forum! Trots att jag bara har träffat ett par av er I R L så känns det som att jag känner er alla som goda och uppskattade vänner. Härligt både när det ibland som nu blir lite knas, men också ofta när man är lite sugen på att slänga käft med någon eller när man behöver tips och råd.
Nu kör jag på med att så smått börja spana efter någon ny resa, men kanske med utresa en aning senare. Har ju fått ett par nya piller att knapra på och det är ju bra om man hinner se att de funkar som de ska och kanske få ett snack med medicinmannen.
Med tanke på det stim av avbokningar som vi haft så kanske det nu är läge för att satsa på alternativet "sistasistasistaminutenresa". Dvs en dag när man känner sig pigg och kry och ser en resa med avgång dan efter så är det bara att slå till. Kan ju både bli läge för fynd och hyfsad chans att komma iväg!
Sjöborren: Det är ju inte hela värden med en inställd resa. Men lite retligt var det att inte få överraska er på Diagoras. Det hade ju varit kul! Hade ju sedan tidigare koll på att ni skulle ner den 25e. Men vi får försöka få till det en annan gång. Och visst vore det kul med en liten Påskbild från Tilos. Ha en trevlig resa och Ägga inte upp er för mycket!
Masse