Visa ett inlägg
Gammal 2016-01-18, 12:36
karis avatar
kari kari är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Om man er i Chania og vil bo nær busstasjonen..

Citat:
Ursprungligen postat av yannis Visa inlägg
Kari, jag har faktiskt funderat på Alena.
Jag gick in på booking för ett par veckor sedan. med tanke på vår april-resa. Hotell Samaria, som ligger precis intill busstationen är ju SÅ dr och då upptäckte jag Alena som också finns i krokarna.
Så bra att ni har bott där och rekommenderar stället.
Birgitta.
Velkommen hjem, Birgitta
- litt godt vel, selv med snø og mange kuldegrader, varmt og godt inne har vi det jo her i nord
Dere hadde jo med få unntak veldig fint vær for årstida

Ja, Alena var et godt valg syntes vi, så der bor vi gjerne igjen
- for den som vil bo sentralt, og ikke er "avhengig" av havutsikt, er det jo et godt valg for lengre opphold i Chania og

- å bo nærmere busstasjonen enn på Alena trenger vel ingen?
Hotel Samaria ligger jo veldig nær, men å bo der, s å dyrt, er helt uaktuelt for oss!

En lite tilleggstips :

Det er ikke langt mellom små og større supermarkeder nær Alena, og det kan være et godt tips å gå litt lenger, enn til den som synes på bildet mitt - eller stikk innom for "opplevelsens" skyld

Vi gikk dit, et naturlig førstevalg
- vareutvalget var litt dårlig, eller i alle fall litt spesielt, bl a hadde de mye TE, mens de ikke hadde/var utsolgt for kaffe

Da jeg kom til kassen, med de par varene jeg fant, sperret jeg virkelig opp øynene, der var det et stativ med en liten "kuriositet"
- T-shirts med bilder av PUTIN - og det som eneste motiv....

"Er det mange russere blant turistene i området her"? spurte jeg den vennlige eldre damen i kassen, nei, ikke spesielt, men dette er en russisk butikk svarte hun..., OK det forklarte vel det meste - de hadde ikke ouzo heller, men vodka...ja

Da vi kom u t igjen så, og leste vi på skiltet over forretningen
Svara med citat