Ni är snabba med svaren, ni flickor !
Camilla - denna konferensresa kommer inte att innehålla något utrymme för egna utsvävningar så att det går att åka iväg från området dessvärre. Jag tror det blir tre övernattningar för min del och allt vi kommer att göra blir diverse sammankomster, eventuellt någon utbildning mm. och då finns nog ytterst få egna stunder att få. I alla fall stunder med längre tid till förfogande. Skulle tro att det finns åtskilligt att göra i Nice där jag antar att verksamheten under helgen kommer att förläggas.
Jag vet faktiskt ännu väldigt lite, nyheten om själva resan kom för ett par dagar sedan.
Elisabet - jag vet som sagt för lite ännu men nu har jag i alla fall tack vare dig några ortsnamn (?) att gå på. Jag har sett en bild på anläggningen vi ska bo på men det är allt jag vet. Kanske kan jag via Google hitta någon bild som är den jag sett ?
Som alltid med större konferenser av detta slag är en eller flera arrangörer på sitt sätt inblandade med t.ex flyg och boende för att allt ska fungera praktiskt. Skulle tro att det finns information att få via dem vad det lider. Det är ju ett knappt halvår kvar innan vi åker.
Hasse