2015-09-21, 17:40
|
 |
|
|
Reg.datum: feb 2005
|
|
Sv: Peloponessos – here I come!
Citat:
Ursprungligen postat av Kalimera
|
Citat:
Ursprungligen postat av Kalimera
Om jag inte rapporterar ikväll beror det på detta väder som är på väg hit just nu. Om det blir illa, vilket det troligen blir, drar de ut sladden till internet.
|
Veldig fint bilde - vi har sett tilsvarende skyer i den retningen flere ggr u t e n at det har fulgt uvær med.., men i dag er det vel mest sannsynlig at det kommer....
Selv om "blixt og dunder" kan være et fantastisk skue, så er jeg virkelig lei meg ( ledsen) for at ikke det
f i n e været fortsatte.... Det er jo s å mye du skulle sett og beundret i området disse 6 dagene!
Kysten videre til Stoupa, Ag Nikolaos, Tranchila! Areoplis, Drios grotten, Vathi og gjerne fine Gythio... Og mye nærmere Kardamili alle sjarmerende og spesielt fine bergsbyer hvorfra man har fantastiske vyer....
Jeg er spent på hva du prioriterer å se/besøke 
- og håper solen skinner igjen allerede i morgen !!!!!!!!!!
Citat:
Ursprungligen postat av Thira
Tack igen Kari för din stora generositet att dela med dig av Stellas Rooms och mailadresser dit och annat till oss som ska till K.
Du har varit så otroligt hjälpsam.
|
Citat:
Ursprungligen postat av Lissi
Lissi
|
Tusen takk for at dere sette pris på, er glade for, at jeg har gitt informasjon og anbefalt Stella's rom, Thira og Lissi 
For meg er det jo en dobbelt glede, for jeg er jo glad på vegne av Stella og Panagiotis og, om de får enda bedre belegg på rommene 
Flere som spiser på tavernaer og handler i butikkene blir det og, altså bra for byen Kardamili 
Så for meg er dette en glede, så får jeg passe på å bestille t i d l i g når vi selv skal til Kardamili
Det blir til våren
|