Visa ett inlägg
Gammal 2015-08-29, 12:05
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Mikke te Karpathos....

Citat:
Ursprungligen postat av Mikke Visa inlägg
Ryktet om min,inom kort, ökade tillgänglighet haver sig spridits på skolan, och jag har redan jobbat en hel del efter jobbet, s.a.s....samt även fått tvenne erbjudanden om timanställning, så den närmaste framtiden ser helt ok ut...kanske blir det att jag jobbar mer som friherre??
Mikke
...precis så gör jag, jobbar i en pool där timvikarier finns. Sätter upp precis de dagar som jag kan tänka mig att jobba och tycker jag att jag jobbat för mycket en vecka så tar jag bort mig helt nästa....och kanske även nästa. att jobba bara precis när man själv vill och bara DÄR man vill är suveränt och jobbet blir helt enkelt SÅ mycket roligare...känns inte som ett jobb..bara kul att träffa kollegor och lite ungar och är det mycket stök vissa dagar så vet jag ju att jag är inte där nästa
I höst blir inte alls så mycket jobb då jag ska resa mycket....
När jag kommer till arbetsplatsen på något vikariat är alltid den stående frågan: " Ska Du iväg snart eller har Du redan varit?" ..och svaret är ju JA på båda! Som ett tillskott till pensionen är detta SUVERÄNT, så jobba Du på Mikke som friherre!!

Lissi
Svara med citat