Visa ett inlägg
Gammal 2015-08-11, 23:28
Thira Thira är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran

Reg.datum: feb 2013
Standard Sv: Krisen i Grekland - den ENDA tråden

Men, när vi ändå är inne på ämnet, Laero (och Kimmen för all del) så kan jag inte låta bli att tycka att det är osedvanligt korkat att inte se de som drabbas av alla era så varmhjärtigt förespråkanden för besparings och eurogruppenharalltidrättoavsettvad - argument. Verkligheten ser ut på ett sätt. Era siffror på ett helt annat. Det, om något, anser jag vara korkat. Även om jag inte gillar att använda den benämningen om någon endaste människa här i världen - gillar nämligen inte att sänka mig så lågt!. Sånt får stå för snobbar och råkapitalister
Och, ska jag kanske tillägga, jagsvaga stackare som gör tummen upp för den som de, för tillfället, tror är den starkaste
Möjligt är att jag nu blir avstängd. Men, om så är, så var det värt det och jag tar konsekvensen av mina ord. Jag tycker faktiskt du är rätt så korkad Laero.Och du, Kimmen och Masse m.fl. behöver ta er en promenad in i verkligheten i Aten, möta människor på samhällets botten där och se människan istället för alla siffror. Det är bara ett råd.

Senast redigerad av Thira den 2015-08-12 klockan 00:12.
Svara med citat