Nästa lördag åker vi, och längtar!
Kommer avvakta med att växla in pengar innan man vet mer om läget i Grekland, men vi är inte oroliga utan kommer ta med kontanter i den mängd vi tror vi kommer göra av med.
Hyrbil har vi redan förbetalt, för tre dagar, sen blir det mest pengar till massa god mat och lite vackra hantverk!
Har just beställt e-guiden faktiskt, googlar mkt men kan vara trevligt med en guide att ha med sig också.
Den har inte kommit ännu så vet ej vad som står riktigt, så har lite frågor som ngn av er kanske har svar på under tiden
Min sexåring gillar ruiner, ja jag med för den delen, och jag har sett bilder på bla en gammal teater och ett gammalt bad. Är det lätt att hitta till dessa med bil? Jag som kommer köra och jag är mkt mkt dålig på att hitta hehe. Så vill inte åka vilse

Andra ruiner ni kan rekommendera på samos?
Vi har bil i tre dagar och en av dagarna ska vi försöka hinna med näktergalsdalen, manolates, potami vattenfall och kokkari. Även ett dopp någonstans. Är detta möjligt att hinna så man är tillbaka innan det blir mörkt?

(nej jag vill inte köra i mörker hehe). Blir lunch i manolates och fika i kokkari i så fall. Badet blir i kokkari eller i tsambou som jag tycker verkar fint.
Lääängtar nu!