Oj , vilken historia! Riktigt rolig!! Jag kände verkligen din panik och fick ett gott skratt i tidig morgonstund!

!
Jag har inte drabbats av möss som låter så, men väl inbrottslarm som jag inte kom ihåg att stänga av när jag kom hem och som satte igång att tjuta VÄLDIGT mycket!Det gick knappt att vara inomhus och det är ju det som är meningen..

Inte lyckades jag i min nervositet stänga av det heller! Det ska man ju göra på en annan panel än den jag provade..Till slut var jag färdig att riva ner hela anläggningen från väggen, men det hade ju inte heller hjälpt! Min man fick larmvarning på sin mobiltelefon och trodde det var inbrott så han sökte mig på MIN mobil! PANIK!!! Till slut hade jag väl lyckats knappa in rätt avstängningskod på rätt panel så det tystnade...och jag skänkte en välsingnad tanke at det inte var en sen kväll jag glömde avlarma!!
Möss, riktiga, har vi dock haft i köket HELA vintern och varken gift eller fällor har hjälpt! INTE så kul att komma ner i köket på morgonen och hitta möss i skafferiet eller i sophinken...Vi har verklien letat små hål att täppa igen under diskbänken vid rören in. NU när vi byggt om och satt ny kyl/frys och skafferi så verkar det som att vi lyckats bli av med dem, tror vi täppte till extraingången bakom gamla frysen!.... Alla säger att det varit ett stort musår i år så Dina katter Inkfish hade älskat att bo här!!!!
Lissi - som INTE gillar möss!