Visa ett inlägg
Gammal 2015-06-28, 10:11
karis avatar
kari kari är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Vilken ö med tonårsdöttrar och vill ha grekisk genuint och shopping?

Citat:
Ursprungligen postat av tilde Visa inlägg
Min vän tänker semestra i underbara Grekland en vecka med sina tonårsdöttrar och behöver nu tips på vart kan de tänkas åka.

De viktiga för dem är de grekisk genuina bymiljön med vitkalkade stenhus med fönsterluckor och att det finns lite shopping och butiker i att strosa runt i på kvällarna. Några mysiga restauranger och kafeer därtill och förstås fina stränder.
Du har jo gitt dem noen gode tips, og både Milos og Ikaria er veldig fine og interessante øyer, men jeg synes Naoussa på Paros er svaret på frågan,
- der er det både hvitkalket, genuint, gode spisesteder og, ikke minst, er det sjarmerende små butikker, ikke bare turist krimskrams, som jeg vil tro interesserer tenåringdøttrene
( vi var der med jenter på 12, 14 og 18 år i fjor)

M e n siden de kun har en uke er det kanskje best å reise til ei øy med flyplass?- om de ikke ønsker litt båtloffing da, det er jo trivelig det .
- man kan reise med innenriksfly til Paros os, men billettene er oftest dyre om man ikke bestiller tidlig)

Jeg synes Skiathos passer veldig godt, av de du har foreslått
Svara med citat