Citat:
Ursprungligen postat av emma
En liten tanke bara.....kanske fel tråd och detta är absolut inte ett personligt Zelda!... Men jag har så svårt att förstå varför det tydligen inte är ok att åka med charter  . Det är var och ens fria val att åka hur och vart de vill. Jag tycker det titt som tätt råder en tråkig attityd här där det är "finare" att resa reguljärt... Varför inte glädjas med alla som har möjligheten att resa till Grekland vare sig det är med charter, allinclusive eller reguljärt o enkelt pensionat! Vare sig man ligger hela dagen i en solstol eller vandrar smala stigar..Det ena är inte bättre än det andra. Alla är vi olika och har olika behov.Tänk vad många bra och fina tips vi får av varandra! och Zelda, jag är så avis för att ni ska åka till fina Naxos!
/Emma
|
Lite det jag tänkte med mitt inlägg - men valde att inte kommentera det vidare. Känns ofta i detta forum att charter är fult och reguljärt är finare, bättre, proffsigare och mer riktiga Grekland. Jag reser både reguljärt och charter, kanske mer reguljärt då det oftast blir billigare nu förtiden med två barn - men jag dömer inte! Det spelar väl ingen roll hur man tar sig till ett resmål, än mindre vad man väljer att göra. Charter är ett resesätt som varken styr eller begränsar vad man kan göra på resmålet. Var och en gör på sitt sätt och efter sina möjligheter. Grekland är Grekland oavsett hur man reser och vad man gör och det är väl just det som ska förena oss i detta forum.
/Outi