Ämne: Köpa bil..
Visa ett inlägg
Gammal 2015-05-29, 21:12
Martin.R Martin.R är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2014
Standard Sv: Köpa bil..

Hej, det var ett tag sedan jag skev här.

Kan meddela att jag är tillbaka i Sverige men bara tillfälligt under sommaren sedan tillbaka, nu med familjen. Athen har varit en bergodalbana, rånad, bilen förstörd och inbrott i huset, stölder på jobbet och då ville man bara hem. Nu har jag bott i centrala delarna av Athen, hyrt en lägenhet sedan 1 januari lugnt och trevligt område.
Att jobba med greker är kanske inte en dröm, men man hamnar efter ett tag i deras tempo men vi jobbade mån-lördag, medans grekerna jobbade i bästa fall 3-4 dagar i veckan. Det stora problemet är alla stölder på våran arbetsplats och polisens slöhet, så fort vi anmälde en stöld så dröjde det minst 2 dagar tills någon behagade att dyka upp och oftast var dom skitsura för vi var tvungna att röja upp och byta lås mm. Jag har haft tur att min familj har bott hos mej hela våren och vi har farit runt som skållade råttor undersökt fastlandet och dom närmaste öarna.
Nu när vi kommer ner i augusti så ska vi luffa runt i 3 veckor så kom med tips på sevärda platser i den grekiska arkipelagen..
Svara med citat