Visa ett inlägg
Gammal 2006-02-25, 18:00
Evelina Evelina är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2005
Standard Sv: Båtluffa sommaren 06

Citat:
Ursprungligen postat av jesper86
Hejsan gott folk!

Jag och två vänner har bestämt oss för att båtluffa i Kykladerna i sommar. Jag har tidigare varit på Santorini,Naxos,Amorgos, Paros och Antiparos och där har jag trivts jättebra. Jag skulle gärna vilja ha tips på andra öar man kan åka till. Tanken är väl att några dagar ska spenderas på Ios för festandets skull. Jag är också lite sugen på Mykonos.

Jag är tacksam för alla tips jag kan få/Jesper
Ios är toppen! Om man gillar och festa, är vaken hela natten och sover hela dagen. Finns inte så mycket annat att göra där.

Jag och min kompis var där förra sommaren och jag kan lova att det var svårt att åka därifrån! Dock underlättade det att vi hade blivit rejält förkylda. ( Kallades tyligen för "Ioshostan" Inga kommentarer )

Mitt tips.
Gillar man och festa så är det svårt att lämna Ios. Därför ska in åka till någon annan ö först. Om ni vill mer än bara Ios.
Helt klart Milos innan Ios. Milos är en fantastils ö. Mycket att se, fantaskiska stränder! Kanske någon på vägen hem om ni tröttnat på festandet, Sifnos kanske? Annars är Athen en höjdare om man flyger därifrån..

//Evelina
Svara med citat