Citat:
Ursprungligen postat av maja68
Jag hade varierat, nyfiken på vad Dream Island erbjuder för frukost. Fanns ej när jag bodde där. Bageriet har goda grejer som man ändå vill ha med sig på vandringar och promenaden från hotellet till bageriet längs vattnet är ljuvlig i arla morgonstund 😀
|
Ja, strandpromenaden låter som en riktig höjdare enligt er alla. När var du på Dream Island, Maja68?
Enligt omdömen på Apollo (eller om det var Ving) så verkar hotellet jättemysigt och bra, men ett par negativa saker skrev folk i sina omdömen från förra året. Det ena är att man får betala för kassafack (och AC) utan att få kvitto - trots stora summor. Inte förvånande med tanke på deras kris, men inte okej enligt mig. Men än värre tycker jag nästa sak är: Enligt den som skrivit omdömet så får man inte ha med någon egen mat eller dryck (inte ens vatten) på stranden. Mat är "nena problema" för oss, men eget vatten vill vi kunna ha med. Vi dricker nämligen myyycket vatten! Och då har vi inte lust att köpa dyra flaskor från hotellet. För jag antar att de tar mer än supermarketen. Vet du (eller nån av er andra) hur det är med detta?