Visa ett inlägg
Gammal 2015-02-05, 07:07
Mahava Mahava är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2011
Standard Sv: Ni som bott på Agios Prokopios Hotel!

Hej

Ni behöver inte vara orolig för åsnan, den håller till i ett bortre hörn minst 50 meter från närmsta rum (gullig som atan) Katter var det gott om, specielt vid frukosten (dom har ju lärt sig att det vankas utfodring då de små rackarna, o de drar sig inte för att hoppa upp på bordet i obevakade ögonblick, vilket är ovanligt annars i Grekland kan jag tycka, men har man inga allergier är de ju bara söta)

I övrigt vill jag varmt rekommendera hotelet, bra, trevligt och välskött, helt ok frukost nära till stranden, och så hade det en kanon feature: strandhanddukar, på väg till stranden lånar de gratis ut handuk! så vi kunde ställa våra egna välbegagnade o saltdränkta i ett hörn under vistelsen
Prisvärdheten för vad vi betalade var oslagbar

Tips, be om rum med Garden View/outside view, privatare balkonger o minre stoj

Anslutningar mot Sifnos, Milos och de öarna kan vara knepiga, max 2-3 ggr per vecka o flera av dem endast med bolaget Sea Jet som man gärna undviker , Greklands svar på ryanair till sjöss förutom att det tar höga priser o inte lägre, hade själva tänkt kombinera men vi la ner det o sparde till ett annat år

Ferriesingreece kan jag också rekommendera, mycket smidigt o kostar inte så mycket

Senast redigerad av Mahava den 2015-02-05 klockan 07:18.
Svara med citat